PROGRAMMI „ÜLDHARIDUSE PEDAGOOGIDE KVALIFIKATSIOONI TÕSTMINE 2008-
2014“ RAAMES
Lääne-Virumaa Klassiõpetajate Liidu TARKUSTURG IV teemal
Lääne-Virumaa Klassiõpetajate Liidu TARKUSTURG IV teemal
„Autistliku lapse toetamine tavakoolis“
(lektorid Tiina Kallavus, Tartu Herbert Masingu kooli direktor ja
Jaanus Kangur, Kangur Koolituse OÜ treener-konsultant)
22. augustil 2013 Rakvere
Gümnaasiumi Tallinna tänava õppehoones (Tallinna 29/Võidu 26)
Sihtgrupp: üldhariduskoolide õpetajad,
õppeasutuste tugispetsialistid (logopeedid, koolipsühholoogid,
sotsiaalpedagoogid, eripedagoogid), haridusasutuste juhid ja kõik teised
huvilised.
Algus kell 10.00, lõpp ~16.00
Osavõtutasu: LVKL liikmetele 5
eurot, ülejäänutele 15 eurot.
Registreerimisinfo: koolitusele registreerimine kuni
16. augustini, registreerimislink
https://docs.google.com/forms/d/1IqlkM4DxZ-i76yBXVp2256mLR89N-zR9tqmuUMTekTM/viewform
Tiina
Kallavus, Tartu Herbert Masingu kooli direktor
Tiina
Kallavus on tunnustatud pedagoog, on erivajadustega õpilaste kooli direktor
ning oskab kõige paremini jagada oma pikaajalise tööga kogutud praktilisi
kogemusi.
Koolituspäeva
läbivad teemad:
Pervasiivsed arenguhäired.
Pervasiivsete arenguhäirete liikidest
RHK- 10 põhjal.
Autismile iseloomulikke käitumisjooni.
Käitumise korrektsioon.
Autismiga laps koolis.
Autismiga õpilase õpikeskkonna
kujundamine:
õpilase individuaalsuse arvestamine
koolitüübi valikul ja õpikeskkonna kujundamisel.
TEACCH- metoodika tutvustus:
- struktureeritud õpikeskkond;
- IÕK;
- koostöö vanematega.
Autismiga õpilaste õpetamisest Tartu
Herbert Masingu Kooli kogemuse põhjal.
Praktilisi nõuandeid autismiga õpilase
õpetajale.
Jaanus
Kangur, Kangur Koolituse OÜ treener-konsultant
Jaanus
Kangur on tegelenud koolitamisega alates 2003. aastast ning läbinud mitu
täiskasvanu koolitaja, suhtlemis- ja juhtimiskoolitust ning kursusi Saksamaal,
Hispaanias, Inglismaal, Iirimaal ja Eestis. Kokku on ta koolitanud ligi 10 000
inimest nii era-, riigi- kui kolmandast sektorist.
Koolituspäeva
läbivad teemad:
Kuidas luua ja säilitada kontakt?
Kuidas hukkamõistmise asemel keskenduda
mõistmisele? (kommunikatsioonibarjäärid, nende ületamine, mina- ja sinakeel)
Millised on erimeelsuse ennetamise,
põhjuse kaotamise ja tagajärgede likvideerimise võtted?
Kuidas kriitikat mitte isiklikult võtta
ja säilitada ka väga kriitilises olukorras rahu ning liidripositsioon?
(Negatiivse agressiivse tagasiside vastuvõtmise mudel)
Kuidas jõuda üksteise vastu suunatud energia
rakendamiseni koostööks?
Kuida muuta enda mõttefookust raskuste-
ja probleemidekesksuselt lahenduskeskseks?
Millised on eduka suhtlemise kolm
põhilist eeldust?
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar