Lääne-Virumaa Klassiõpetajate Liidu TARKUSTURG IV teemal
„Autistliku lapse toetamine tavakoolis“
(lektorid Tiina Kallavus, Tartu Herbert Masingu
kooli direktor ja Jaanus Kangur, Kangur Koolituse OÜ treener-konsultant)
22. augustil 2013 Rakvere Gümnaasiumi Tallinna tänava õppehoones (Tallinna 29/Võidu 26)
Sihtgrupp:
üldhariduskoolide õpetajad, õppeasutuste tugispetsialistid (logopeedid,
koolipsühholoogid, sotsiaalpedagoogid, eripedagoogid), haridusasutuste juhid ja
kõik teised huvilised.
Osavõtutasu: LVKL
liikmetele 5 eurot, ülejäänutele 15 eurot.
Registreerimisinfo: koolitusele
registreerimine kuni 16. augustini, registreerimislink https://docs.google.com/forms/d/1IqlkM4DxZ-i76yBXVp2256mLR89N-zR9tqmuUMTekTM/viewform
PÄEVAKAVA
9.30
|
Registreerimine
|
10.00
|
Tarkuseturu avamine
|
10.10
|
Tiina Kallavus
|
11.30
|
Selja sirutamise ja kohvitamise paus
|
11.45
|
Tiina Kallavus
|
13.15
|
Lõuna
|
13.45
|
Jaanus Kangur
|
15.15
|
Tarkuseturu lõpetamine
|
Õppekirjandust tuleb müüma
kirjastus ATLEX
Tiina
Kallavus, Tartu Herbert Masingu kooli direktor
Pervasiivsed arenguhäired. Pervasiivsete
arenguhäirete liikidest RHK- 10 põhjal. Autismile iseloomulikke käitumisjooni.
Käitumise korrektsioon. Autismiga laps koolis. Autismiga õpilase õpikeskkonna
kujundamine, õpilase individuaalsuse arvestamine koolitüübi valikul ja
õpikeskkonna kujundamisel. TEACCH- metoodika tutvustus: struktureeritud
õpikeskkond; IÕK; koostöö vanematega. Autismiga õpilaste õpetamisest Tartu
Herbert Masingu Kooli kogemuse põhjal. Praktilisi nõuandeid autismiga õpilase
õpetajale.
Jaanus
Kangur, Kangur Koolituse OÜ treener-konsultant
Kuidas luua ja säilitada kontakt? Kuidas
hukkamõistmise asemel keskenduda mõistmisele? (kommunikatsioonibarjäärid, nende
ületamine, mina- ja sinakeel) Millised on erimeelsuse ennetamise, põhjuse
kaotamise ja tagajärgede likvideerimise võtted? Kuidas kriitikat mitte
isiklikult võtta ja säilitada ka väga kriitilises olukorras rahu ning
liidripositsioon? (Negatiivse agressiivse tagasiside vastuvõtmise mudel) Kuidas
jõuda üksteise vastu suunatud energia rakendamiseni koostööks? Kuida muuta enda
mõttefookust raskuste- ja probleemidekesksuselt lahenduskeskseks? Millised on
eduka suhtlemise kolm põhilist eeldust?
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar