Lääne-Virumaa Algklassiõpetajate Liidu
TARKUSETURG 16. juuni 2010 Uhtna Põhikoolis
Eesmärk:
*Luua võimalused järjepidevaks aktiivseks metoodilis-didaktiliseks arendustegevuseks võrgustikupõhimõttel kõigile õpetajatele Lääne-Virumaal ja ka huvitatutele väljaspool maakonda.
*Luua võimalusi õpetajatele kolleegide koolitamiseks ja kogemuste vahetamiseks erialase metoodilise kompetentsuse ja vastastikuse rikastamise põhimõttel.
* Koostada uusi ja levitada pedagoogide endi poolt koostatud õppemetoodilist materjali ja õppevahendeid ning jagada parimat praktikat.
*Toetada uute riiklike õppekavade rakendumist I ja II kooliastmes.
PÄEVAKAVA
9.20 Saabumine, registreerimine
9.50 Avamine
10.00 Kujundav hindamine ja väärtuskasvatus (R. Rebane, M. Neeme Rocca al Mare Kool)
11.30 Kohvipaus
11.45 Õpitoad I
I Harjutusi iseseisva mõtleja kujundamiseks (K. Tarkmees, P. Rusalepp; Kadrina Keskkool)
II Lugemismängud (logopeed M. Kuusma; Rakvere Gümnaasium)
III Lugemine õppimist toetava tegevusena (K. Pikas, K. Haav; Avinurme Gümnaasium)
IV Kooliküpsuse diagnostiline mäng ,,Jäätisemäng“ (I. Heinaste. K. Kruusmaa; Rakvere Gümnaasium)
V Kooliõu kui õppevahend (Õ. Lembke ja Haljala Gümnaasium)
VI Pärlipaela ja rooside meisterdamine (H. Järv, M. Veskilt; Rakvere Reaalgümnaasium)
VII Koolitund arvutiklassis: blogi, gmail, smart (J. Kangro; Uhtna Põhikool)
VIII Organzalillede meisterdamine (R. Orgus; Uhtna Põhikool)
IX Ideed meisterdamiseks, õppemängud (TLÜ Haapsalu Kolledž)
12.15 Lõuna. Võimalik jalutada kooliaias, tutvuda kooli muuseumiga, külastada tarkuseturgu.
13.00 Õpitoad II
I Harjutusi iseseisva mõtleja kujundamiseks (K. Tarkmees, P. Rusalepp; Kadrina Keskkool)
II Lugemismängud (logopeed M. Kuusma; Rakvere Gümnaasium)
III Lugemine õppimist toetava tegevusena (K. Pikas, K. Haav; Avinurme Gümnaasium)
IV Kooliküpsuse diagnostiline mäng ,,Jäätisemäng“ (I. Heinaste. K. Kruusmaa; Rakvere Gümnaasium)
V Kooliõu kui õppevahend (Õ. Lembke ja Haljala Gümnaasium)
VI Pärlipaela ja rooside meisterdamine (H. Järv, M. Veskilt; Rakvere Reaalgümnaasium)
VII Koolitund arvutiklassis: blogi, gmail, smart (J. Kangro; Uhtna Põhikool)
VIII Organzalillede meisterdamine (R. Orgus; Uhtna Põhikool)
IX Ideed meisterdamiseks, õppemängud (TLÜ Haapsalu Kolledž)
13.30 Kohvipaus, võimalus külastada tarkuseturgu
13.45 Õpitoad III
I Lugemismängud (logopeed M. Kuusma; Rakvere Gümnaasium)
II Lugemine õppimist toetava tegevusena (K. Pikas, K. Haav; Avinurme Gümnaasium)
III Kooliküpsuse diagnostiline mäng ,,Jäätisemäng“ (I. Heinaste. K. Kruusmaa; Rakvere Gümnaasium)
IV Kooliõu kui õppevahend (Õ. Lembke ja Haljala Gümnaasium)
V Pärlipaela ja rooside meisterdamine (H. Järv, M. Veskilt; Rakvere Reaalgümnaasium)
VI Koolitund arvutiklassis: blogi, gmail, smart (J. Kangro; Uhtna Põhikool)
VII Organzalillede meisterdamine (R. Orgus; Uhtna Põhikool)
VIII Ideed meisterdamiseks, õppemängud (TLÜ Haapsalu Kolledž)
14.20 Lõpetamine
Oli tore üritus. Kindlasti järgmine aasta korrata, aga teha rohkem reklaami koolides, et nad tuleksid ennast ja oma üritusi tutvustama. Samuti võiks nn turu jaoks olla rohkem aega (vähemalt 1 tund enne töötube) ja kutsuda kohale rohkem firmasid, kes valmistavad õppematerjale... Igatahes edu aktiivile. Juba teiste koolide kolleegide näod ja nimed hakkavad meelde jääma :-)
VastaKustuta