8.6.10






Lääne-Virumaa Algklassiõpetajate Liidu

TARKUSETURG 16. juuni 2010 Uhtna Põhikoolis

Eesmärk:
*Luua võimalused järjepidevaks aktiivseks metoodilis-didaktiliseks arendustegevuseks võrgustikupõhimõttel kõigile õpetajatele Lääne-Virumaal ja ka huvitatutele väljaspool maakonda.
*Luua võimalusi õpetajatele kolleegide koolitamiseks ja kogemuste vahetamiseks erialase metoodilise kompetentsuse ja vastastikuse rikastamise põhimõttel.
* Koostada uusi ja levitada pedagoogide endi poolt koostatud õppemetoodilist materjali ja õppevahendeid ning jagada parimat praktikat.
*Toetada uute riiklike õppekavade rakendumist I ja II kooliastmes.


PÄEVAKAVA
9.20 Saabumine, registreerimine
9.50 Avamine
10.00 Kujundav hindamine ja väärtuskasvatus (R. Rebane, M. Neeme Rocca al Mare Kool)
11.30 Kohvipaus
11.45 Õpitoad I

I Harjutusi iseseisva mõtleja kujundamiseks (K. Tarkmees, P. Rusalepp; Kadrina Keskkool)
II Lugemismängud (logopeed M. Kuusma; Rakvere Gümnaasium)
III Lugemine õppimist toetava tegevusena (K. Pikas, K. Haav; Avinurme Gümnaasium)
IV Kooliküpsuse diagnostiline mäng ,,Jäätisemäng“ (I. Heinaste. K. Kruusmaa; Rakvere Gümnaasium)
V Kooliõu kui õppevahend (Õ. Lembke ja Haljala Gümnaasium)
VI Pärlipaela ja rooside meisterdamine (H. Järv, M. Veskilt; Rakvere Reaalgümnaasium)
VII Koolitund arvutiklassis: blogi, gmail, smart (J. Kangro; Uhtna Põhikool)
VIII Organzalillede meisterdamine (R. Orgus; Uhtna Põhikool)
IX Ideed meisterdamiseks, õppemängud (TLÜ Haapsalu Kolledž)
12.15 Lõuna. Võimalik jalutada kooliaias, tutvuda kooli muuseumiga, külastada tarkuseturgu.
13.00 Õpitoad II
I Harjutusi iseseisva mõtleja kujundamiseks (K. Tarkmees, P. Rusalepp; Kadrina Keskkool)
II Lugemismängud (logopeed M. Kuusma; Rakvere Gümnaasium)
III Lugemine õppimist toetava tegevusena (K. Pikas, K. Haav; Avinurme Gümnaasium)
IV Kooliküpsuse diagnostiline mäng ,,Jäätisemäng“ (I. Heinaste. K. Kruusmaa; Rakvere Gümnaasium)
V Kooliõu kui õppevahend (Õ. Lembke ja Haljala Gümnaasium)
VI Pärlipaela ja rooside meisterdamine (H. Järv, M. Veskilt; Rakvere Reaalgümnaasium)
VII Koolitund arvutiklassis: blogi, gmail, smart (J. Kangro; Uhtna Põhikool)
VIII Organzalillede meisterdamine (R. Orgus; Uhtna Põhikool)
IX Ideed meisterdamiseks, õppemängud (TLÜ Haapsalu Kolledž)
13.30 Kohvipaus, võimalus külastada tarkuseturgu
13.45 Õpitoad III
I Lugemismängud (logopeed M. Kuusma; Rakvere Gümnaasium)
II Lugemine õppimist toetava tegevusena (K. Pikas, K. Haav; Avinurme Gümnaasium)
III Kooliküpsuse diagnostiline mäng ,,Jäätisemäng“ (I. Heinaste. K. Kruusmaa; Rakvere Gümnaasium)
IV Kooliõu kui õppevahend (Õ. Lembke ja Haljala Gümnaasium)
V Pärlipaela ja rooside meisterdamine (H. Järv, M. Veskilt; Rakvere Reaalgümnaasium)
VI Koolitund arvutiklassis: blogi, gmail, smart (J. Kangro; Uhtna Põhikool)
VII Organzalillede meisterdamine (R. Orgus; Uhtna Põhikool)
VIII Ideed meisterdamiseks, õppemängud (TLÜ Haapsalu Kolledž)
14.20 Lõpetamine

1 kommentaar:

  1. Oli tore üritus. Kindlasti järgmine aasta korrata, aga teha rohkem reklaami koolides, et nad tuleksid ennast ja oma üritusi tutvustama. Samuti võiks nn turu jaoks olla rohkem aega (vähemalt 1 tund enne töötube) ja kutsuda kohale rohkem firmasid, kes valmistavad õppematerjale... Igatahes edu aktiivile. Juba teiste koolide kolleegide näod ja nimed hakkavad meelde jääma :-)

    VastaKustuta