7.4.15

RMK tasuta loodusõppeprogrammid


Head metsasõbrad!
Anname teada, et tänasest ehk 6. aprillist on alanud registreerimine kevadkampaaniale. Tasuta loodusõppeprogramme pakuvad üldhariduskoolidele ja lasteaedade lastele neliteistkümmend RMK looduskeskust. Programmid on tasuta, kuid transport tuleb toimumiskohta ise tagada ja tasuda. Programmide arv on piiratud!

 

Programmidega saab tutvuda siin: http://www.loodusegakoos.ee/metsakool  

Otsingusüsteemi abiga saate valida sobiva looduskeskuse või teema. Kui tekib küsimusi, siis nende esitamiseks leiate iga programmi kirjelduse lõpust meiliaadressi ning telefoninumbri. Programmi tellimiseks tuleb programmi kirjelduse juures ära täita tellimisleht ning Teiega võetakse esimesel võimalusel ühendust, et soov kinnitada ja programmi toimumise osas edasi suhelda.

 

Avastusrohkeid kevadretki!

 Helen Luks

RMK loodushoiuosakonna

loodushariduse peaspetsialist

 

tel: 502 4492

www.loodusegakoos.ee ; www.rmk.ee

1 kommentaar:

  1. Tere, ma olen kirjalikult seda tunnistust, sest ma olen tõesti tänulik selle eest, mida UniCredite Rahandusasutused tegid minu ja mu pere. Kui ma arvasin, et seal ei olnud lootust, see laenufirma tuli ja teha oma pere tunne jälle elus laenates meil laenu väga madala intressimääraga 2%. Noh, ma olen otsinud laenu, et lahendada oma võlad viimase kolme kuu jooksul, kõik kohtasin scammed ja võttis minu raha, kuni ma lõpuks täidetud Jumal saatis laenuandja. Ma ei ole kunagi mõelnud, et on ikka tõeline laenu andjad internetis, kuid minu suurim üllatus sain laenu ilma raiskab palju aega. Niisiis, kui teil on seal otsivad laenu mis tahes summa, ma soovitaksin teil emaili Hr Kenneth Edward kaudu: (edwardkennethcredit@gmail.com) Tel: 393512646127

    soovidega,
    Mr.Kenneth Edward.

    VastaKustuta